wtorek, 15 grudnia 2015

Liebster Blog Awards



Bardzo serdecznie dziękuję Ashley za nominację. Bardzo, bardzo dziękuję ! Jestem naprawdę mile zaskoczona ^^

PYTANIA I MOJE ODPOWIEDZI:

1. Masz ulubioną piosenkę ? (jeśli tak, to jak brzmi jej tytuł ?)
– Eee, jakby się nad tym zastanowić to chyba nie mam jednej ulubionej piosenki. Chociaż bardzo często słucham piosenek typu: Alt-J (∆) Breezeblocks; Awolnation - Sail; Hozier - Take me to church; wywołują u mnie takie dziwne ciarki. Uwielbiam je. Oczywiście słucham też piosenek R5, bo jakby inaczej (kocham je). Bardzo lubię też Soundtracks z filmów. No i to co zazwyczaj leci w radiu.


2. Jak ma na imię twoja przyjaciółka ?
– Oczywiście Angelika, bez której ciężko mi żyć ♥ No i oczywiście Kaja

3. Jaki jest twój ulubiony serial, jeśli takowy masz.
– Myślę, że jest to na pewno Teen Wolf. Zaczynam również oglądać seriale typu Plotkara, Pamiętniki Wampirów, Grimm, Pretty Little Liars, American Horror Story, Glee, Jej szerokość Afrodyta i Zaklinaczka Dusz. Uff, dużo tego ^^ Ale myślę, że odpowiedziałam na pytanie.

4. Jakie masz motto ?
– Hm, motto ? Od­na­leźć siebie, umiłować to, co trwa i poczuć, jak piękne jest życie... 

5. Ulubiona lektura ?
– W podstawówce nienawidziłam lektur, ale teraz gdy jestem starsza niektóre książki mi się podobają. Np. Mały Książę, Oskar i Pani Róża, Romeo i Julia.

6. Ile masz swoich książek ?
– Myślę, że mogę powiedzieć dużo. I chcę moją biblioteczkę powiększać bardziej !

7. Lubisz szpinak ?
– Nie. Kiedyś go lubiłam, ale teraz jakoś mi zbrzydł. Tak jakoś samo przyszło... Chociaż jestem na dobrej drodze by znów go polubić. Jeszcze do niedawno miałam odruchy wymiotne, a teraz spokojnie mogę go zjeść, choć nadal mi nie smakuje. 

8. W jakim rejonie Polski mieszkasz ?
– Wielkopolanin stawia się na służbę ^^

9. Wolisz czytać czy pisać wiersze ?
– Czytać, jednak jest taki czas kiedy nam ochotę coś naskrobać.


No, dotarliśmy do końca. Mam nadzieję, Ash, że jesteś zadowolona z odpowiedzi :) Bardzo serdecznie zapraszam na jej bloga resnaye.blogspot.com. Niestety dziś nikogo nie nominuję, może następnym razem :)
Miłego wieczoru.

Nicole Lucy Lynch

1 komentarz: